PowerPoint

Jag blir inte klok på folk som säger att dom inte förstår sig på datorer. Min uppfattning är att det bara är tuta kör som gäller, speciellt om det är ens egen, för då vet man ju (förhoppningsvis) vad man sysslar med.
Idag använde jag mina 2-3 lediga timmar till att fixa en powerpoint-presentation; utan att nån gång innan ha använt detta program så fick jag ihop en ganska stilig 12-sidors slide. Buslätt och ganska kul.
Ännu roligare var att jag hittade min USB med lite planeringar som jag "lånat" från "kriget," det kommer att spara en jävla massa tid nån gång framöver ;)
Nöjd med bloggen? Näe. Men jag orkar inte bry mig om det just nu.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja!, vi måste glömma mer också sikta framåt! :D Haha angående inlägget, det är så roligt när mina föräldrar skriker "Linda kom och hjälp mig!" när de sitter vid datorn. Ahahahaahhah! :D De kan typ ingenting. ;D

2009-02-11 @ 12:03:09
URL: http://lindaalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0