fredag

Betong betong betong.
När jag flyttade till Uppsala bestämde jag mig för tre saker: att aldrig dissa en fest innan den är slut, att aldrig gå på en "dålig" fest (dvs en fest jag inte var taggad till) och att aldrig dra hem innan mina polare stuckit, inklusive efterfester osv.
Nya tider
Nya seder
Nya leenden
Ingenting håller jag.
"Hej, kom hit, vi saknar dig! Ta en öl, ta för dig, du brukar ju vara här"
Chuck Berry har blivit Kurt Cobain. Ihatemyselfandwanttodie.
Vad är problemet?
Jag kan inte festa längre. Världen är så perfid att den sällan eller aldrig riktar sig efter de planer man en gång ritat i sitt huvud.
Alltid T.
Allt rasar, jag kan inte längre.
Solen går upp i väst.
no way

Kommentarer
Postat av: viktoria

nice blogg hehe du är ganska rolig=)=)

ta en titt på min, kommentera gärna ;)

2009-12-06 @ 12:50:34
URL: http://fifiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0