tallinn, del 3

Dimman.
Lika fort som den kom försvann den igen.
Ännu en cigarett. Havet sträcker ut sig, svart och iskallt. Man ser ingen horisont, man ser inget annat skepp, man ser bara mörker.
Swich till hytten, ryskt system med lampknapp utanför toadörren, så att man kan pressa folk att komma ut från toaletten precis när det passar personen utanför.
Jag ser ner på mig själv. Muhamed Ali, stor i orden men domaren är nere för räkning.
Golvet håller fast mig, vill inte att jag ska se mig själv i spegeln.
Ljuset slocknar, och jag tycker att det är bra.
Dimman återkommer.
Natten är lång.
6 years of pain


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej"!

Snygg blogg du har"!

Kommentera eller kolla min blogg oxå"! ;)

2009-11-16 @ 19:49:06
URL: http://hannisfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0